Výmena a vrátenie tovaru
VÝMENA TOVARU |
Bol Vám doručený tovar z nášho e-shopu www.joie.sk, avšak nesedí Vám veľkosť prípadne farba je iná ako ste si predstavovali? Nevadí tovar Vám do 5 dní vymeníme ZADARMO (pri spôsobe doručenia Kuriér DPD)
Ako postupovať pri výmene tovaru:
- Informujte nás e-mailom so žiadosťou o výmenu tovar
- Napíšte nám na info@damske-svetre.sk žiadosť o výmenu tovaru (aká objednávka, aký tovar)
- Vytvorte objednávku s tovarom, o ktorý máte záujem
- Do poznámky uveďte, že ide o výmenu tovar spolu s číslom pôvodnej objednávky
- K novému tovaru obdržíte novú faktúru, ktorá bude započítaná s dobropisom k vrátenému tovaru.
- V prípade vzniku nedoplatku (hodnota nové tovaru je vyššia ako vráteného tovaru) bude uhradený dobierkou pri doručovaní výmeny.
- Preplatok (hodnota nové tovaru je nižšia ako vráteného tovaru) bude vrátený na Váš bankový účet. V tom prípade vyplňte aj IBAN.
- Pôvodne objednaný tovar dôkladne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil
- Vypíšte formulár pribalený v zásielke s označením „Žiadam o výmenu tovaru“
Tovar Vám čo v najkratšom čase zašleme formou výmenného balíka. Kuriér DPD vám doručí balík s novým tovarom a prevezme od Vás balík (dobre zabalený) s pôvodným tovarom. Štítok k preprave späť bude pripravený a označený v novej zásielke. Postačí ho nalepiť na pôvodný balík, ktorý vraciate a odovzdáte kuriérovi DPD
Podmienky:
- Výmena tovaru je možná iba 1x na jednu objednávku
- Využiť ju je možné iba 5 dni od doručenia kuriérom DPD
- Pri výmene na uplatňujú cenové podmienky z času pôvodnej objednávky
- Tzn. Ak sa zmení cena tovaru, cenový rozdiel nebude účtovaný ako nedoplatok a ani vrátený ako preplatok
- Ak chcete kúpiť tovar v aktuálnej cene, musíte pôvodný tovar vrátiť (na vlastné náklady) so žiadosťou o vrátenie peňazí a vytvoriť novú objednávku
- Výmena tovaru je možná iba v rámci Slovenskej republiky
VRÁTENIE TOVARU |
Tovar, ktorý ste si u nás objednali Vám nesadol a chcete ho vrátiť? Nie je problém! Tovar objednaný online na www.damske-svetre.sk môžete, v zmysle § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov, tovar vrátiť a žiadať vrátenie peňazí do 14 dní odo dňa doručenia.
Ako postupovať pri vrátení tovaru:
- Vyplňte tlačivo „FORMULÁR NA VÝMENU/VRÁTENIE TOVARU“ priloženú v zásielke
- Skontrolujte si správnosť IBANu (obsahuje 2x písmeno a 22 číslic), na ktorý Vám vrátime finančné prostriedky
- Tovar vráťte s pôvodnými visačkami
- Tovar by nemal byť zničený či opotrebovaný viac ako je bežné oboznámenie sa s tovarom
- Tovar dôkladne zabaľte, aby sa predišlo jeho poškodeniu pri preprave
- Odošlite ho na adresu:
DUOFin, s.r.o.
Rybničná 40/F
(Budova POND)
83106 Bratislava
Podmienky a odporúčania:
- Tovar nezasielať na dobierku! Zásielka s dobierkou nebude prevzatá!
- Tovar zasielajte doporučene a potvrdenie o odoslaní si uchovajte
- Za nedodanie zásielky nezodpovedáme (zodpovedný je prepravca)
- Odporúčame Vám, zaslať e-mail s informáciou o vrátení tovaru a podacím číslom balíka
Formulár na výmenu/ vrátenie tovaru stiahnete tu: